Your primary responsibilities will be to establish and develop relationships with a wide variety of customers, focusing on their specific requirements to drive their procurement strategy, and helping them unlock spend on Amazon
1
Strategic Adoption Managers (SAM) are responsible for owning & implementing transformation projects for large strategic accounts (businesses with annual revenues $2.5BN and more) to help these customers achieve procurement savings at scale through Amazon …
2
Your role will focus on driving the expansion of the UK marketplace by building strong relationships with Selling Partners and contributing to business acquisition … In addition, you'll lead fast-paced projects and initiatives that enhance both seller and customer experiences, playing a critical role in Amazon's UK expansion …
3
Als Customer Advisor erstellst und implementierst du innovative Konzepte zur kontinuerlichen Weiterentwicklung deiner B2B Kunden - Du präsentierst die Möglichkeiten und Vorteile von Amazon Business überzeugend an Führungskräfte und unterstützt bei der Implementierung
4
Du trägst die ganzheitliche Verantwortung für Amazon mit Fokus auf den deutschen Markt von der Aktions- und Sortimentsplanung über das Verfügbarkeitsmanagement bis hin zum Ausbau des Geschäfts in weiteren EU-Märkten - Du entwickelst und setzt eine durchdachte Angebotsstrategie um - mit Fokus auf Profitabilität …
5
In addition, you will drive various fast-paced projects and initiatives across the organization and locales and improve both sellers' and customers' experience … Stellen-ID: 2891201 | Amazon EU SARL (Germany Branch) … Develop and report on key performance indicators for your selling partner-portfolio, providing analysis …
6
Your primary responsibilities will be to establish and develop relationships with a wide variety of customers, focusing on their specific requirements to drive their procurement strategy, and helping them unlock spend on Amazon
7
Sie führen eigenständige Top-2-Top Gespräche mit und bieten die jeweils passenden Amazon-Services in Bezug auf den Onlineverkauf und die Logistik an. Sie sind über alle Phasen des Sales Funnels hinweg zentraler Ansprechpartner
8
Erfahrung im Bereich der (öffentlichen) Beschaffung - Nachgewiesene Erfolgsbilanz bei der strategischen Weiterentwicklung von B2B Großkunden - Fähigkeit, komplexe Prozesse zu analysieren und Wachstumschancen zu identifizieren … Finde weitere Amazon Benefits hier: amazon.jobs/en/benefits/global.
9
Du präsentierst die Möglichkeiten und Vorteile von Amazon Business überzeugend an Führungskräfte und unterstützt bei der Implementierung - Du analysierst laufende Einkaufsprozesse deiner Kunden und deckst Optimierungspotenziale auf
10